Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~maluta666 | użytkownik

imię i nazwiskoA.J adresOSW zarejestrowany16.01.2009 @12:56:42 ostatnio na stronie05.04.2015 @13:39:59



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty213 komentarze5402 posty na forum0

komputer / sprzęt
Sony ericsson k800i

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Azazel44    18.02.2013 @03:07:01
więc kobiety/a raczej średnio zadowolona/e? (co do twojej sygnatury) PZDR
~kumawaru    01.02.2011 @22:59:23
co tam słychać? czy my się czasem dziś nie spotkaliśmy przypadkiem? :>
~panmrok    05.08.2010 @10:08:47
hell-o
_______
Chcesz zobaczyć prawdziwy mrok na fotach..zapraszam do mnie.
~eeva    11.05.2010 @10:54:56
raczej Lady zGaga
_______
only hope can keep me together
~GranatArt    05.04.2010 @12:34:56
dziękuję
~SURREALART    28.03.2010 @23:16:55
Dzięki pozdrawiam
~mawojtek    26.03.2010 @09:15:04
dzięki za tak masowy przegląc prac
~SURREALART    20.03.2010 @12:44:15
Dzięki
~Autopsy    19.03.2010 @23:03:34
habibi, to jak najbardziej kochanie
_______
słowo "dziękuję" na digarcie nie ma żadnego znaczenia.
~gosilus    18.03.2010 @19:52:22
To ja dziękuje
~gilraentasartir    18.03.2010 @19:28:42
Bo się speszyłam ;P
~gilraentasartir    18.03.2010 @19:28:18
No to miło ale tej drugiej częsci trzeba było nie dodawać xD
~gilraentasartir    18.03.2010 @19:23:34
Eeee....dziekuje bardzo bezpośredni człowieku Co Cię tak wywiało na 100 lat?
~KokAAA    01.03.2010 @15:38:05
Thx
I vitaj z powrotem
_______
.sygnaturka poszła na wycieczkę.
~SURREALART    25.02.2010 @18:33:00
Wielkie dzięki pozdrawiam
+palcuu    25.02.2010 @16:49:44
lol masakra : D dzieki ; )
_______
"sens to niby ninja, pojawia sie i znika jak watek u davida lyncha"
~gilraentasartir    24.12.2009 @18:24:50
Wesołych świąt!
~SURREALART    24.12.2009 @12:17:45
Witam A.J wszystkiego najlepszego dużo dużo zdrowia.Pozdrawiam
~agenTStarling    02.12.2009 @12:36:09
dzięki
~Nagrobek    01.12.2009 @22:18:17
Pewnie że słyszałem : >
Ogień z dupy!
~SURREALART    01.12.2009 @19:52:19
Dzięki.Pozdrawiam
~extremesheila    01.12.2009 @19:49:27
Dziekuje
_______
live --- love --- laugh
~gilraentasartir    01.12.2009 @19:45:41
Jesteś miły. Dziekuje
~klarnecistka14    01.12.2009 @19:14:36
dzięki za taki nalot:D
_______
akt łączenia błękitu z kawałkiem lądu
+palcuu    01.12.2009 @17:33:43
stary Ty to masz spust!
_______
"sens to niby ninja, pojawia sie i znika jak watek u davida lyncha"
1 2 3 4 5 6 ... 21 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt